۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

اهدای زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده گلستانی دارای ۳ فرزند

اهدای زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده گلستانی دارای ۳ فرزند

گرگان - مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: به ۳۰۰ خانواده دارای ۳ فرزند در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن زمین رایگان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملک ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای زمین رایگان در راستای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: ۲۵۹ هکتار زمین در مسیر اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن انتقال یافت و این رقم به ۴۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی افزود: این اراضی برای ساخت ۱۷ هزار و۵۰۰ واحد مسکونی تملک شده و تا کنون انعقاد قرار داد ساخت هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه همراهی بخش خصوصی در حوزه مسکن شایسته تقدیر است، گفت: هفده هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی با همکاری بخش خصوصی آغاز شده که از این تعداد ۵ هزار واحد تسهیلات ساخت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد آغاز شده و ۲۸۳ واحد آن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ملک خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین رایگان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار خانواده دارای ۳ فرزند و بیشتر در استان در طرح اهدای زمین رایگان ثبت نام کرده‌اند، افزود: امروز به ۳۰۰ خانواده در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن زمین رایگان اهدا شد.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۶۵ هکتار از اراضی اشخاص در راستای نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به بافت شهرها الحاق شده است.

کد خبر 5829284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha